10 Mart 2010 Çarşamba

kurabiye







Geçenlerde yaptım bu kurabilyeleri. Ege de Zafer de bayıldı. Ben de kendime görev edindim ve isteyen herkesle paylaşmaya karar verdim. Ama sanırım benim emektar fotoğraf makinem biraz amatör kalıyor bu işler için. Yani inanın, kurabiyeler göründüklerinden daha güzeldiiiii :)




Malzemeler;




  • 1 yumurta


  • 1 su bardağı toz şeker


  • 1 su bardağı sıvıyağ (isteğe göre bir paket yumuşak margarin de olabilir)


  • 3 tepeleme çorba kaşığı yoğurt


  • 1 paket kabartma tozu


  • Aldığı kadar un


  • 1 limonun rendesi (isteğe göre portakal kabuğu, damla çikolata, çekilmiş ceviz vs. olabilir)


Tüm malzemeler karıştırılırarak bir hamur elde edilir. Elbette margarinle çok daha kıvamlı bir hamur oluyor ama ben pek katı yağ kullanma taraftarı değilim. İsteğe göre şekillendirilir ve sıcak fırına sürülür.



Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder