9 Mart 2010 Salı

ben de çantamı boşalttım

Sevgili Bengü ( http://yemektepsisi.blogspot.com/ ) tarafından mimlenmiş durumdayım. Bana "çantanı boşalt" diyor... Ben de Bengü'nün isteğini zevkle yerine getiriyorum :) Klasik bir "anne çantası işte...





  • Minik cüzdanım içine gerekli herşeyi alıyor.

  • Cep telefonum. (Kendisine karşı koyamadığım bir ilgim var.)

  • Kırmızı küçük not defterimin içinde yemek tariflerinden hatırlatmalara, beğendiğim sitelerden bloğumda yazabileceğim fikirlere kadar hepsi yazar.

  • Eşimin yıllar önce hediye ettiği tükenmez kalemim.

  • Mac parlatıcım.

  • Ege Bey için Prima bez (umarım bu yaz kurtuluruz.)

  • Vazgeçemediğim Watsons marka küçük boy ıslak mendil. Bir de mavi kremlisi var, bir ondan bir ondan kullanıyoruz Ege'yle.

  • Bu aralar havanın durumu malum İstanbul'da. Şemsiyem hep yanımda ve elbette rengi MOR.

  • Bu çantamın en çok sevdiğim özelliği içinde anahtar için bir anahtarlığın (!) olması. Koca çantada anahtarımı bulmakta hiç zorlanmam.

  • Genellikle birşey kaçırmayım diye fotoğraf makinemi de hep yanımda taşırım. Bu fotoğrafı kendisiyle çektiğim için çantası var sadece. Yaşasın Case Logic.

  • Ve son aldığım 30 cc'lik farfümüm. Yanımda taşımak çok pratik. S.T. Dupont, Blanc...

Ben de aşağıdaki arkadaşlarımı mimliyorum. İsteyen boşaltsın çantasını :)



1. zeynepin evi
2. papatya
3. ...Renginle Renkli Hayat...
4. TURUNCU... SICACIK, UMUT DOLU...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder