21 Mart 2010 Pazar

browni



Yani bilemiyorum, çok güzel yaparım ama bu sefer güzel sundum da... Hem de ıslak ıslak nası lezzetli olmuş. Buyrun size tarifi...




Malzeme


  • 4 yumurta


  • 2 su bardağı toz şeker


  • 1 su bardağı süt


  • 1 su bardağı sıvıyağ


  • Kakao


  • 2 su bardağından biraz fazla un


  • 1 paket kabartma tozu


Yapılışı


Un ve kabartma tozu dışındaki tüm malzemeler mikserle karıştırılır ve kocaman bir bardak sos olarak sonradan kullanılmak üzere ayrılır. Kalan malzemeye un, kabartma tozu ve bir miktar daha kakao eklenerek kek kıvamına getirilir ve kalıba dökülür.


Kek fırından çıktıktan sonra birkaç kürdan darbesi sosun daha derinlere girmesi için pratik bir yol. Sonra da afiyetle yenir :)

9 yorum:

  1. gerçekten çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. sunum harika olmuş, eminim tadıda öyledir..

    YanıtlaSil
  3. Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.
    Browni gerçekten sunumuyla beraber güzel gözüküyor.Eline sağlık.
    Güzel dostluklara inşallah.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Yorumlarınız için çoook teşekkür ederim. Browniyi afiyetle yedik. En kısa zamanda tekrar yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. sunum gerçekten çook güzel olmuş:)rejimde olduğum için bu tür şeylere sadece bakıyorum bu aralar:)

    YanıtlaSil
  6. sevgili gizzy, bu da benim rejimdeki halim aslında :)

    YanıtlaSil
  7. kurabiyeyi yaptım torunlar çok sevdiler.Browniyi de en kısa zamanda yapmayı düşünüyorum.
    Teşekkürler.Asuman Doğrul

    YanıtlaSil
  8. halacım, afiyet olsun o tatlı torunlara. hepsini kucaklıyorum kocaman. sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Sunum harika, bayıldım. Eminim tadı da muhteşemdir. Sevgiler...

    YanıtlaSil