15 Şubat 2010 Pazartesi

evde küçük bir adam var...





Evet kesinlikle evde her yere burnunu sokan, ortalığı karıştıran küçük bir adam var. Kendisine genellikle "Ege" diyoruz ama benden şunları da duyuyor zaman zaman; küçük adam, canavar, ortalık karıştırıcı, yavru, AŞKIIIIIM, bir de sıpa.


Aaaa insan hiç oğluna sıpa der mi? Valla der, hem de öyle keyifle der kiii...

Ama en çok küçük adamı kullanıyorum. Çoğu insan "büyümüş de küçülmüş" der ya akıllı minikler için. Benim için de Ege elbette bir Einstein, o küçük orgunu çalarken bir Beethoven ve minnacık elleriyle duvarlara bişiyler karalayıp sonra da "ha ha gene yaptıııım..." der gibi bakınca da bir Osman Hamdi olabiliyor. Abartmıyorum. Gerçekten düzgün algılamakta zorluk çekiyorum çünkü. Yaptığı herşey harika, söylediği anlaşılmaz kelimeler nutuk gibi geliyor. Annelik böyleymiş işte.


Bir de yemek yemesi var ki onu kime benzeteceğimi şaşırıyorum. Nevi şahsına münhasır bir karakter. Malum kış mevsiminde en yararlı meyvelerden biri de nar. İşte evdeki küçük adamın nar yedikten sonraki halleri. Bana çok tatlı geldi :)





3 yorum:

  1. çok çok çok şeker bi küçük canavar bu! :):))

    YanıtlaSil
  2. ege gizem'e teşekkür eder. şu an civcivleri izleyip cik cikliyoruz :)) oldukça meşgul yani :))

    YanıtlaSil
  3. küçük adamın çok şirin görünüyor. Ve de çok büyümüş. ŞENAY

    YanıtlaSil